Not in the mood for you

Ush, huvudvärken slog till med full kraft och vägrar ge med sig. På väg hem från donken började dessutom halsen klia/göra ont Lollo är oficiellt en smittare! bläääh. Det enda jag orkar göra och som lindrar the pain det minsta är att lyssna på musik. Så det bjussar jag på







Samtliga vilka jag känner att jag vill köra på kulturveckan. (hehe, det är nu ca.7 veckor dit och jag börjar redan tracka er, hehe!) Åh just det, ännu en nackdel med mig när jag är sjuk, är att jag börjar bete mig som en treåring. Ska promt ha sugrör som jag sedan sörplar med, Känner mig jätteliten och vill ha uppmärksamhet, m.m m.m. Suck, detta gör att hela familjen efter ca. två dagar hemma är redo att sälja mig på blocket för en tia, men själv tycker jag bara att det är kul, som den treåring jag är. höhö.

Lite hjälp här då kanske, vilken låt gillar ni bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0