Hur kan `hemlängtan´bli `homesick´när man översätter det?!

Är det inte typiskt att jag precis har varit utomlands och missat några dagar och nu är jag sjuk och missar ännu mer? Nix, typiskt för mig är det nog inte om jag tänker efter, Som ni kanske har märkt så är jag hemma idag *döden* Men imorrn! Så SKA jag gå, oavsett frisk-tillståndet ;) Kan ju inte missa träningen då det är en cup till helgen och jag har inte spelat på nästan en månad (omg!)

Btw, rubriken har inget med inlägget att göra ;) ♥

Kommentarer
Postat av: maria

du måste komma imon<333 vi saknar dig gummsan<33pussis btw I got gosip=) tihi från fredagen om du fattar min poäng där:Phah=D

2009-01-12 @ 20:45:50
URL: http://maryaliiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0