Hello Sweden :)

Nu är jag tillbaka igen, som ni kanske märker ;) Efter åtta dagar utomlands i vackra puerto rico, gran canaria för er som inte visste det ;p Istället för ett låååångt urtråkigt inlägg om min vecka så lägger jag nog upp lite bilder ist.
Kan ju sammanfatta det hela bara med att det var jättehärligt, varmt ca. 30¤i luften och 23¤ i vattnet, God mat, och fin utsikt. Men det kändes ganksa ok. att åka hem ändå :) Och att träffa alla idag var skitkul :D (hehe, speciellt att jämföra armar *evil laugh* ;)) Har saknat dom enormt mkt. faktiskt, även fast det bara gått nån vecka. Eftersom att det redan är fredag behövde jag bara gå en dag innan helgen, whoppie lixom ;D

Pics:


påväg till hotellet, de är kö-proffs där bara så ni vet; Den där tunneln hade
kanske 2cm marginal på varje sida, snacka om precision!

vaknade upp till denna utsikt, inte alltför illa va? ;)

Poolen, überviktigt enligt ML

guanabara park =)

köpcentret i Puerto Rico

Och här är Puerto rico, stranden.

Mega träd ;p En person räcker knappt upp till där de börjar grena sig ;)


Nu räcker det tror jag ;P
Puss

Kommentarer
Postat av: maria

bra att du har kommit hem sötnöt<333 vi har saknat dig såå himla mkt här hemma<333

2009-01-09 @ 22:55:56
URL: http://maryaliiice.blogg.se/
Postat av: sara

mmm vad härligt med sommar & värme! tur att du inte kan jämmföra med mina armar hehe ;) Puss

2009-01-10 @ 10:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0