Goodbye Sweden

Hej!

Nyårsafton var super! Precis som man alltid vill att den ska bli. :D Kan dra en liten snabb resumé:
Först var det trerättersmiddag här hemma med massor av folk, runt 20 pers :) Sen drog jag och F hem till henne och fixade lite inför kvällen som skulle fira med vännerna! Efter ett tag började droppa in och festen (? kul var det iaf. ;) ) drog igång. Vi dansade, snackade och myste på fram till tolvslaget då vi gick igenom denn mööööörka skogen med ett flertal fallgropar ;) Så, vi pulsade fram där och kom tillslut upp till vindsnurran och utkikstornet, där var vi inte ensamma! runt tjugo bilar och fullt med folk. Vissa galningar sköt raketer rätt in bland folket menmen :p Vi tittade ut över den glittrande staden med fyrverkerier exploderande överallt och vännerna tätt omkring :] Vid tolvslaget skrek vi såklart gott nytt år och öppnade "skumpan" hehe ;D När vi sedan trillade ner för backen hem till F igen så drog vi igång singstar, abba. Gissa om det var kul när killarna skulle sjunga ;]  Vid halv två kanske, så kom skjutsen hemåt. Väl hemma åt jag upp min efterätt som vi inte hann med då vi skulle iväg ;P Myste på lite här hemma en stund i värmen innan natten :)

I år har jag inga nyårslöften, jag tror inte riktigt på sånt där ;) Vill man verkligen förändra något med sig själv är det väl bara att göra det? Men en sak har jag bestämt iallafall; Det här året ska gå i Kärlekens, Vännernas och familjens tecken! Inte i tankarnas, funderingarnas och pluggets tecken, som 2008 lite gjorde. Och hur perfekt är det då inte att påbörja året tillbringandes med vänner och att sedan första veckan åka utomlands, nåt jag älskar, med familjen? huh :D

Imorse hade jag ställt klockan (ajaj!) På halvtio då jag inte ens börjat packa inför puerto rico resan! Skrev snabbt en liten packlista (hihi jag gillar listor ;) ) Och nu, äntligen, är jag klar med packningen och jag har en timma tillgodo :D Har tillochmed hunnit ladda in lite fler låtar på mobilen ;) Tyvvär är jag verkligen urdålig på att packa, jag tar alltid med mig för mycket! Tunga väskor börjar jag nu bli van vid ;) Och nu, mina vänner, är det snart dags att dra. Fatta vad jag längtar!

Troligtvis så lär det ju finnas något litet internet café därnere, om inte så ses vi när jag är hemma :D
otróligt mycket kramar och sånt till er som ska vara kvar här i kylan ;] puss ♥

 
Mini!   i början av -08





Kommentarer
Postat av: maria

kommer sakna dig gumman<33333333

2009-01-01 @ 14:14:50
URL: http://maryaliiice.blogg.se/
Postat av: sara

GOTT NYTT ÅR bästastehanna:D min nyårsafton var också suuuuuuuper! hoppas du får det bra i purteo rico, kommigåg att sola åt mig:P ring mig gärna sen och berätta hur det var^^ puss

2009-01-02 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0