Förälskad

Piuh! Har precis satt i mig förrätten av kvällens trerättersmiddag och jag är redan mätt! x) Känns liiiite kämpigt att det är två kvar. Kvällen ser ut att få lite ändrade planer vad gäller mötesplats men det bli nog bra ändå :D 

Idag så hann jag inte hem till L innan M ringde och ville ta en fika på wiran, det gick dock inte så bra då det var smockat med folk när vi kom dit! snyft. Tog istället en liten sväng på stan innan dom drog igång city-jamet. Hittade en herrshorta- asmjuk :D, en ball kofta(?), en tisha och en hatt på hm för lite pengar och lite annat smått och gott, bla. en ny hudkräm, ;]
så nu har jag en sån där jag-är-så-nöjd-för-att-jag-har-shoppat-känsla, dessutom så kommer kvällen att bli kul också, life is good again i think :) Jag och L övergav M dä hon stod och fotade i kylan på alla skid/snowboard åkare, och drog hem till moi för choklad, chips och film :D mysss. Är nästan klar med no-shiten också, yey!

honeyponeymoneyhey! ♥

btw, hittade även ett par underbara kilklackar på hm som jag blev förälskad i. Frågan är bara om jag har lust att lägga tre hundra spänn på något jag kommer att använda kanske tre gånger? men ja, dom var ju så snygga!
Åh nej, dom finns i vitt/träklack också! hur gör jag nu? x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0