Att länka eller att inte länka, det är frågan..

Åsså var det ju det här med att länka. Till de man känner, till de vars bloggar man läser, eller bara för att holla koll. Själv är jag så att jag helst inte vill bli länkad, för att jag inte vill att folk som bla. går på skolan (hehe) ska kunna hitta hit och läsa vad jag skriver. Det här kanske är lite dubbelmoral då jag faktiskt vill ha många läsare, fast på ett sätt inte - jag vill ju att folk som inte känner mig ska kunna läsa och kommentera utan att döma. Att få en såattsäga objektiv bedöming. Om ni förstår? ;) Iallafall, till kärnfrågan Vad tycker ni om det här med länkar, vill ni att andra ska länka till er?

Bara så att ni vet så om ni vill bli länkade härifrån så kommentera bara eller något. :) Att länka till andra har jag inte något emot. Så länge jag gillar eran blogg alltså ;) höhö.




Kommentarer
Postat av: Mira

då vet man att man inte ska länka till dig :) hade faktiskt tänkt fråga dig ;P

Det är ok att länka till mig (varför man skulle vilja göra det är dock en, för mig, obegriplig sak)

2009-01-11 @ 09:23:58
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0