Yuo better get going!

åh, jag har knappt ägnat skolarbetet en tanke idag - intebraa! Har haft tankarna på annat håll, nämligen kulturveckan/dagen om tre dagar! Helt galet vad fort tiden har gått ändå. Det är knappt att man har hunnit med. Sen så börjar ju grejorna jag försummat att samlas på hög, och det känns som om jag måste ta tag i dem snart x/ tex:
  • Börja skriva på NO arbetet om nästan hela kroppen! Sjukt stort arbtet.
  • Tränatränaträna inför torsdag
  • Ringa specsavers? och boka tid
  • Plugga inför musikprovet på onsdag
  • Plugga inför svenska provet på onsdag
  • Göra matteläxa 9,10,11 (faaan x( )
  • Läsa igenom och göra hemkunskapsläxan
Och sedan är det en massa mer små-grejer också som jag har i huvudet men som inte känns sådär über viktigt att skriva ner. ;p Iallafall, det känns som om jag borde börja. Men först ska jag pilla lite på layouten, som känns väldigt tråkig just nu.

En sak som oroar mig ännu mer än mina o-gjorde uppgifter är att jag känner att jag håller på att bli förkyld! Nån sån här tung och jobbig sak som sätter sig i huvudet så att det känns tungt och...vått? Nej men liksom svampigt. Näsan rinner och jag har börjat få lite ont i halsen och nån jobbig ret-host. INTE BRA! Jag ska ju fan sjunga SOLO på tordag! hjälp :O Då kan man ju inte ha ont i halsen!


Kommentarer
Postat av: Mira

massa c-vitamin och vatten!

och SOV!

du får inte bli sjuk! :O



jag kan göra dina matteläxor bara du håller dig frisk? (A) <3

2009-02-23 @ 20:46:21
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0