Skidor suger

Kan ju bara säga att vi var världsbäst idag på idrotten. Åkte typ en mil i 18- minus. SKIDOR! Jag hatar skidor, det är förknippat med plågsamma barndomsminnen, när man på söndagarna alltid blev uttvingad "för att få lite frisk luft i det fina vädret" ryyys. Sen så är det bland det mest meningslösa man kan göra också. JAg menar: Åka runt på två skidor i skogen på ett spår som bara går runtrunt, med en karta som inte har alla vägar utritade! (det störde jag mig något grymt på!) Sen så är det ju mest uppförs också, happyhour. Eftersom att nån jävel har snott alla våra skidor (vem är så dum att man snor skdor, hallå! iq noll?) Så var jag ju tvungen att låna grejjer, inte pjäxor dock. Stavarna räckte mig till halsen. Redan då vi hade åkt ca. 100 meter började det kännas i axlarna rejält. På slutet kunde jag knappt staka mig fram. morr. Tack för det Olle, helgen är räddad! not. Sen blev man ju svettig också! Är det -18 ute så klär ma sig ju varmt, men nejnej, så fort vi kommer ut börjar det ånga om oss. mys. Min tröja var direkt äcklig när vi kom tillbaka till skolan. Som tur var hade Miri en xtra :)

Det enda bra med det här eländet var att Miranda var en gullplutt och hade både tagit med sig varmchoklad, mashmallows, choklad och ballerina :D Så vi älskar dig ändå, fastän du inte kan läsa karta <3 Meeen, mashmallowsen som vi skulle grilla kunde vi ju inte. Då OLLE hade glömt tändstickor. ljushuvve. (hahahah, bäst skämt elr vad! elr, nähä, okey då... )  åh juste, solen lyste också. Men det var nog allt.

Skidor suger. ◊



Shit, varför sitter jag här! Jag borde ha gjort matteläxan för ett bra tag sen ju. grr... varför bli det alltid så här, att man sitter och lodar med olika bloggar ,way too long! suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0