Quickie

Förlåt att jag är sämst på att uppdatera bloggen! Det är så sjukt stressigt just nu, plugg vänner och kulureshowen!
Håller på att träna häcken av mig! Idag har vi haft två prov och dubbelpass i No, yey. Musikpreovet sög, men svenskan tror jag gick ganska bra- tur det, annars hade jag väl blivit helt sänkt. ;) Hann skriva lite på no:rapporten också :)
Så fort jag kommit hem satte jag mig för att plugga igen, kuul. Hkk den här gången, är en sväng på bibblis nu och lånar ett gäng böcker så att jag får något annat att tänka på ikväll ;P Kan behövas, Det är ju imorrn bitti för i hel%&%7!!!! Hjälp!

Nu ska jag hem och plugga lite mera xp, matte och NO tror jag, mina favvoämnen! *not*.

Aj då, känner att jag börjar få ont i huvudet nu igen, intebra. Vi ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0