Quick as possible!

wow, nu blir det en riktig snabbis här! ;D

Är ÄNTLIGEN klar med den förbannade läsloggen. Känslan av frihet som infinner sig när man är fördigpluggad är så underbar. En hel helg utan plugg alltså! Alla de där "att göra prylarna" på mobilen med ett stort rött ! efter är nu avklarade såjäkla skönt!

Vädret är dessutom jättevacker och kylan har verkat gett med sig lite = lycklig Hanna. Allt känns ju mycket lättare då? :)

Tog en sväng på stan med lite folk i det fina vädret nyss, men när jag kom hem såg jag att mina reservationer på bibblan hade kommit, så då rusade jag hit och lämnade dels igen alla mina 27 (!!) lånade böcker x) Gaaaanska tugnt :p Boken är nr.3 i "twilight" serien, som jag har stått i kö på i flera veckor xp. Är det inte typiskt att jag som faktiskt läst serien innan den blev film, och när det kommer ut en ny bok så blir jag den som är sist i kön då twiligt hysterin är total?! Lite surt var det, men nu har jag den i min hand iallafall, mohahhahw ;D

nu bär det av till Birsta mina små! ♥

Kommentarer
Postat av: maria

kan du inte skriva mera inlägg saknar att läsa <333

2009-02-16 @ 21:56:24
URL: http://maryalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0