Pluggishen

Jag försöker plugga men de går inge bra :( Läslogg är så sjukt tråkigt! Det står still i hjärnan. Nio olika synvinklar på en bok. Det ni. Har istället suttit och gjort lite andra läxor som inte har någon deadline förrän om flera veckor. Visst är det surt att det enda man inte vill göra, är det enda som man måste göra, den ska nämligen in på torsdag - senast. Satt nyss och försökte skriva "egna kommentarer" men frågan är den om jag verkligen vågar skriva var jag tycker. Säger jag sanningen att boken var så tråkig att jag var nära på att byta flera gånger blir jag nog hudflängd av majsan, jag menar; förolämpa en av tidernas största författare inför svenskaläraren, Nejtack!

Suck, sitter jag här kommer jag ju heller ingen vart, det är nog lika bra om jag återgår till pluggandet. Eller, jag måste ju städa toan också, kanske borde göra det först? För visst borde hemmets hygien gå före någon liten uppsats som ska in på torsdag, det är ju lång tid dit, visst? :D Så gör jag , hehe-....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0