Finished

Så var man då äntligen klar med hemtentan! Känns asbra. Kanske inte att den blev en mvg. grej, men jag är nog ganska nöjd ändå :)

Idag har jag faktiskt ingenting inplanerat, det känns otroligt skönt, att bara ha en fri dag :D Fint väder är det ute också, fast vettefan om jag orkar pallra mig ut ;) Borde väl iof. läsa ut förnuft och känsla men jag har nu inte så mycket kvar på den, så det hinner jag nog :) Ska nog prioritera vännerna lite först, känns som om skolarbetet har kommit i första hand hela den här veckan nu x) kanske inte så konstigt med tanke på att vi har haft en massa prov den här, och de kommande två, veckorna ;p menmen, vad ska ni hitta på idag då? =)




Kommentarer
Postat av: frida

fin bild=)

2009-02-02 @ 16:38:31
URL: http://burymylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0