Feeling missing

Tjaa, vad ska man säga om gårdagen x) Vi fick sluta tidigare pga. trasiga vattenledningar =) Slapp vi diska på hemkunskapen oxå ;) Stack en sväng på stan med Camillallilla och Maryalice innan jag svepte iväg hem vid tvåtiden, - sooova ;]
Vid femtiden kom Camill förbi och ville fota, kände mig dock inte sådär jättepepp då jag i princip bara lodat hela dan, menmen, det var askul även om "känslan!" fattades ;P
På kvällen mötte jag upp med Mira och Cho på ica där vi laddade upp med lite gott inför kvällen :D Hyrde en film oxå, men den...var inte så bra ;)
En rolig prommis mitt i natten hanns med också xD Vid tolv kom två roliga figurer förbi ;D Så heta att dom var brandfarliga... Höhö, fick sjuts hem iaf. så jag slapp gå (a) det gillas.

Dagen är fullspäckad den med :) Får se om jag hinner blogga nåt mer ;) Först ska jag och Mira jobba liute på låten inför kulturveckan på torsdag (OMG!) Sen ikväll så är det både fest och en till photoshoot xD men det ska bli kul! :D

Appropå kokos så har jag snöat in på evanecense (stavning?) helt nu, dygnar dem. Det enda som lättar min huvudvärk lite ;P aja, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0