Det känns som om att plugga är det enda jag gör..

Puh, har nu stretat mig igenom både författarportättet, miljön och lite finslip/tilllägg, på resten, nu får det räcka för ikväll x) Känns ganksa bra ändå att jag nu är nästan helt klar med kladden, nu är det bara kladd nr.2 och renskriften kvar så är jag klar :) (Ja, jag är überpetig!) Så nu kanske man kan tänka på något annat ett litet tag, tex. om Lollo vill ladda em mina låtar?! (a)

Nejdå, men ändå, nu kan lite viktigare saker få ta upp min tid också. Som att ringa syon på skvadern kasnkekanskekanske?



Appropå ingenting så börjar jag känns mig lite less på layouten, (förlåt Kia! ) Den är ju asfin och så (a) men jag skulle vilja byta plats på det bruna och det vita tror jag.  Får fnula lite på det. Hur tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe, mitt internet har däckat ;D

2009-02-12 @ 20:54:10
URL: http://chewii.blogg.se/
Postat av: maria

fiin=D

2009-02-12 @ 21:44:37
URL: http://maryalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0