Bilderbilderbilder?

Jag har kommit på en sak. För dom som kikar in här för första gången så måste ju det här se ut att vara en grymt tråkig blogg! (eller det kasnke den är även för dom som fortsätter att läsa xD menmen) Eller alltså, den är ju liksom brun/svart med nada bilder. Framförallt det där med bilderna stör mig. Jag som gillar det estetsika så mkt... Måste bli bättre på det där ;) Men, vad vill ni då se? Bara för att så har jag bestämt mig för att ta kort på min ursnygga klocka, ni måste ju få se den tänkte jag ;)  Kommer säkert upp senare ikväll isåfall. :) ♥



Eller vill ni tex. saker som jag illustrerat? tyvvär så är kvalitén sämst isåfall. Kolla bara ^. klickbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0