09.02.12 - 19.26

Okey, it´s like this: Min taktkänsla/rytm = noll ungefär. Och gissa vad vi har gjort idag.- Jo, dansat i tre timmar! Något som ska visas upp på kulturveckan, inför en fullsatt teatersalong (ja, stora!) Mina nerver är krossade. Suck, men som Frida sa, om en sabbar det, sabbar alla det. Yey, jag drar med mig alla i fallet you go Hanna lixx!

Anyway, anledningen till att vi hade tid med det var att vi egentligen var lediga idag, inläsningsdag you know. Eller inte för oss då, som tillbringade fyra timmar på skolan ändå. noli4. Och repade. somsagt. När vi ä n t l i g e n  var färdiga där, tog vi och kidnappade Matte så att vi kunde baka tårta till en viss Peter som fyller gubbe idag ;) Den blev vackrast!


Speciellt snyggt tycker jag att den rosa grädden och ljuset var, strösslet var också ett plus i kanten.

Ikväll blir det nog mest plugg tror jag. har lite läxor som jag måste jobba i kapp med, men jag känner mig inte så där supermotiverad :/ Hade hellre träffat någon och myst. Som tur är så är det ju åtminstone något positivt som händer ikväll ikväll, men mer om det seeeen.. ;)

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0