Turdag?

enligt horoskopet skulle idag vara min turdag - och det var väl bra tänkte jag, med tanke på mattenat. del B, och visst gick det shinyshiny! :) Sen har det snöat också, kallt men gossigt ^^

har pluggat historia i några timmar nu. och gud, viljan att fixa det finns, men inspirationen och så saknas :/ Sååå resultatet är sådär än så länge, har dessutom bara kommit typ en niondel av vad jag borde fixa innan fredag, suuck -.-

men annars äre bra, känner att jag börjar återfå lite av min vanliga energi efter helgens galna sovtider, yey!
nu ska jag slötitta ett program paradise hotel (ja jag är fast, bättre nolifer underhållning får man ju leta efter - haha!) och sen försöka sooova!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0