Tomtenissetyp

Hej du :)

Igår var ännu en av de där myspyskvällarna som man mår så bra av :D + Axel är hemma, wiie :D grabben har ju inte varit hemma på nästan ett halvår, och vi har saknat honom! ♥

Oturligt nog så ska jag ju packa mig in i bilen om några timmar för att bege oss upp till mrrmrr :) Där heeeela mammassidaavsläkten är. Galet kommer det bli, men mysigt, älskar ju nästan allihopa oh ett gäng paket sitter ju aldrig fel ;D . Meeen ja ska ju träffa Sara♥ och Linnea också, så lite fest blir det säkert också ;)

Dock så har jag 173 paket att slå in innan, väskor att packa, sistaminutenklappar att köpa och en massa annat att göra! Så otroligt skönt det ska bli att få sätta sig i bilen med fetaste boken sedan spår jag x)

GOD JUL på eeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0