SATURDAYNIGHT

myspystjockiskväll var det som stod på min to-do-liste igår (;
Efter att ha bankat huvudet i matteboken ett par x-antal ggr gav jag upp och hängde med louise på stan, hittade några riktigt klockrena julklappar m.m. :D Efter middan (<3 på helgmiddagar, alltid gotti!) hjälpte jag min kära moder med barnvaktningen då hon hade nackspärr, tyyyypiskt, menmen, trollungarna var ju relativt snälla, men det kändes ändå ganska bra att ha vant av mig lite iochmed boxningen >.<
Blinkade lite med mina valpögon åt papi och fick skjuts till louise så att jag slapp ge mig utn och gå i det snuskiga vädret. :] Väl där hade hon bullat upp med godis, chips och cooooolaaa ^^ <3 Sjukt skönt att ta en sån där kväll när man inte behöver bry sig om hur man uppför sig/klär sig/pratar om/vart man ska/osv x) bara gooos.

Nu på morgonen har jag faktiskt redan hunnit sitta nästan 2 timmar med matten och nu börjar det så smått att gå in -.- Jag är nog lite bortskämd med att inte behöva plugga tror jag, min pluggmoral är nämligen sämst xD meeeen, då matteB är svååårt så lär den ju förbättras nämvärt -.-.... 

pussis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0