lusselellelussebulle

Piiiuff, det är en trött men glad tjej som skriver det här (+ lite ångest över att jag inte skriver historian ist. -.-)

HAr lussat från 06.20-14.20, typ åtta timmar, galet länge! men det har varit kul, alla blir så glada, det känns som om det enda vi har gjort idag är sjungit och fikat ;D haha har fikat typ trettioelva gånger miiinst.

aja, mitt huvud känns som en mosad pumpa just nu, huvudet dunkar och gör ont, halsen river och öronen värker. damn. det är ju två dagar kvar ;O kan inte bli sjuk nuuuuu, huhu.

ska försöka hålla tyst ikväll, vilket förmodligen inte kommer att gå så bra, då jag kommer att umgås med louisebebsen, kanskhe friday/maria/annat folk jag inte har sett på evigheter så att man har mycket att ta igen + rockkonserter, mjaa, bådar inte så gott x) men kul! ska bara proppa i mig lite sockerkikckar och ipren först så!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0