Holy Christmas

oh jeez, helt galet!

Det här är en av de få gångerna jag faktiskt hinner sitta vid datorn under juletider. klockan halv två. en lördag natt. i husvagnen. hehe...

Iallafall, min jul blev förvånansvärt normal och bra mot mina förväntningar, vilket kändes otroligt skönt. Är så härligt att ha hela feta släkten runt om mig också. Dock att vi är så många att vi måste bo i en husvagn menmen smällar man får ta som Niklas skulle säga -.- ...men jag gillar inte husvagnar. dom luktar alltid skumt. suck.

Var för övrigt in en snabbis på rean i östersund med Sara och Erika. Blev inte så lyckat dock x) Var så sjukt mycket folk att jag fick lite klaoustrofobisk känsla och bara gick och höll på pengarna xD hehe.. dessutom tycker jag inte om att shoppa när man känner sig ful.

Men nu måste jag nog sova iallafall. Håller på att ladda alla batterier jag kan inför skolstart och nyårsfirande, hehe ;)

pussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0