Run for it

Hmm..Jag har värsta konstiga lusten att ge mig ut och springa några kilometer. Weird, med tanke på hur ofta jag brukar träna? Får se om jag tycker att jag hinner med det, annars väntar ju konditionsträning i två timmar imorgon från klockan 09.00 -.- yey... Det är knepigt detdär, för jag tycker att det är helt okey att ge sig ut och springa närhelst jag känner att jag vill, men så fort det blir så där upp-ordnat och tävlingsinriktat (eller för att kolla hur bra kondition man har... -.-) Då blir jag sjukt anti! weird somsagt.

Pallar jag inte springa, så ska jag nog ta en såndär "ta hand om sig själv kväll" ;) Vilket är ungefär raka motsatsen till att vara hurtig, hehe ;)

Nu - Mat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0