Dilemma

Aw shiet, jag har jättesvårt att bestämma mig :/ Igår kände jag för att vara lite åttiotalsvulgo så jag körde på leopardleggins, svart pennkjol och stor svartvit eurythmics tee, knallröda läppar och mörka ögonbryn. Nu är det så att det där med ögonbryrnen fakiskt blev ganska lyckat. Såpass lyckat att jag nu funderar på att färga dom på riktigt, bruna/mellanbruna iaf. Tidigare har jag ju haft sådär vita-jätte-ljusa-som-inte-syns (vilket jag inte har gillat, men vad ska man göra lixom) Men så kom jag på att om jag färgar dom idag, så börjar jag ju gymnasiet imorgon, där jag inte känner någon och ingen känner mig = De kommer inte märka någon skillnad och undra vadfan jag har gjort, utan för dom så kommer jag ju alltid att ha sett ut sådär. Men alltså...Vågar jag? Kan jag? Kommer det att bli bra?!!! >.<



Jaja, bilden är typ två-tre år, men ni fattaaaar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0