browfix

Antingen så är jag sjukt smart eller dum i huvudet x) Eftersom att alla normala affärer var stängda idag (dah, söndag -.-) Så var det ica som gällde när jag skulle köpa färg till ögonbryrnen (redan där börjar resonemanget brista) Men eftersom att ica inte är så...välutrustat vad gäller ögonbrynsfärg, så tänkte jag att hårfärg borde ju funka lika bra, hår som hår, right? Så jag köper med mig nån bra färg och åker upp til Mariiia. Och hörrni, ibland det är alltid bra att ha übersnälla vänner, som tex. jag vet inte, kan övertala en att inte använda hårfärg till ögonbrynen utan lånar ut sin egen sån färg som hon har liggandes i badrummet, så att man itne ska se ut som en apa första skoldagen i ettan. ♥

Och resultatet - över förväntan, det ser inte helt sär ut iallafall :) wie! Hoppas bara att inte alla andra tycker att det ser weird ut x) puss!

Kommentarer
Postat av: cho

vi vill se biiilder!!!(a) :D:D

2009-08-23 @ 19:48:45
URL: http://justlikeabutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0