beachen

Idag var det om möjligt ännu finare väder ute xD Det gillas! (men inte den där paniken man kan få om man är lat och ligger inne och sen känner att man slösar bort hela dan...) Låg ute nån timme och solade i trädgården tills alla hade vaknat någorlunda -.- alla mina kompisar är sjukt morgon trötta och halvlata ska ni veta (jag är inget undantag heller ;;) men ändå :p

Tillslut lyckades jag dock få med mig både Cho och Frida ut till smitingen, hör och häpna ;D (hähä jag är på rethumör >.<) Låg sedan där och orkade inte röra oss, tills hungern vann över huvudet och vi cyklade de nätta fem kilometerna hem ;)

Nu ska jag äta upp mina mackor, bye!

Kommentarer
Postat av: frida

du väckte ju mig!;) sova<3<3<33<3<3

2009-08-03 @ 18:22:35
URL: http://burymylies.blogg.se/
Postat av: cho

eh vadå?! frida cyklade ju inte?! -.-

mohahaha

2009-08-03 @ 20:38:47
URL: http://justlikeabutterfly.blogg.se/
Postat av: sara

den panik känslan är nog jag mer bekantr med:P <3

2009-08-04 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0