Update, downdate, date: 09.04.08

Nu har jag kirrat designen lite mer, kanske något jag står ut med ett tag iaf? ;)

har precis varit på bibblan en sväng och lånat ett gäng böcker inför lovet, som till strösta del ska tillbringas med familjen i stugan xP kuuul... men ett plus är ju allt godis man får då, mohha =D påsken 4lajf?! Med det, böckerna, och den tredhe OTH boxen ska jag nog klara mig, sedan när jag kommer hem blir det säkert lite socialare grejjer man gör ;D
Men till saken då, jag har inget internet i stugan. jagvet jagvet, ni kommer gråta floder över mig, menmen, what am I supposed to do? :{

idag har jag varit aggrobitch hela dagen, luckely everybody så var cho den som drabbades mest, men förhoppningsvis tog hon det inte så seriöst ;) kände inte riktigt för att träffa någon när jag är på det humöret, hehe.

Har varit en sväng och fixat linserna btw. Så nu är det oficiellt, jag har linser ist. :D Så otroligt skönt att slippa de asjobbiga glasögonen som jag faktiskt avskyr :/ Bara in med en plastplupp i ögat och, tadaaa! Man ser tillochmed bättre :)

Nix hörrni, nu har ni fått ett riktigt långt inlägg om mitt väldigt *host* intressanta liv, så caio! ♥

Kommentarer
Postat av: maria

snyggis desing du har gjort ;)<3

2009-04-08 @ 17:52:15
Postat av: maria

Du passar ju också as bra i glasögon sötis<3 du är söt i de och du är söt i de när du inte har de också<33 hiihii

2009-04-08 @ 17:53:56
Postat av: Linnea

Skitnajjs design<33

Resoect till dig som gör den sj x)

2009-04-08 @ 20:01:20
URL: http://linneaffsn.blogg.se/
Postat av: louise

tyckte om din förra design, den var så himla färglad och vårig :)

2009-04-08 @ 21:31:21
URL: http://chewii.blogg.se/
Postat av: sara:)

fast erkänn att du älskar stugan;D det gör iaf jag som du vet^^ puss

2009-04-10 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0