Torsdag

Godmorgon =) (idag är den faktiskt god ;) )

Idag snöar det igen :| Inte kul... Ska försöka ta tag i lite skolarbete idag också, har lixom inte blivit av tidigare ;) Massa grammatik och kapitel sju i matten. ;p Sådär lagom kul.

Sedan ikväll så blir det nog tjejkväll, så jag har ju nåt att se framemot :D

En sak slog mig, nu såhär på lovet blir man så otroligt lat! Man ligger gärna kvar i sängen tills efter tolv, man får knappt något gjort innan middan och det är knappt att man orkar fixa sig. Först på kvällen kommer man igång och så är man uppe till tre nån gång x) Är det bara jag eller?




Kommentarer
Postat av: maria

du har ju helt rätt man e extra lat nu ;P hehe

2009-04-16 @ 12:49:39
Postat av: Mira

nja, mest detdär att vara uppe på natten tycker jag att jag känner igen (a) xD

hehe, gissa vem som gjorde kapitel sju första helgen? (a) xP <3

2009-04-16 @ 15:03:52
URL: http://mynolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

men palla plugga matte om du ändå ligger typ 3 kapitel före?;p



det stämmer, vaken till tre=sova till tre (: (om man inte blir väckt av jobbiga föräldrar ;S)

2009-04-16 @ 15:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0