Record, baby

Wow, jag har nog slagit rekord i seghet nu. Klockan är nästan halvfem och det jag har åstadkommit idag är att klä på mig, bädda sängen och kollat igenom två OTH skivor. det känns.... -.-

Anyway. Har redan läst på tre bloggar om vad jag gjorde igår kväll, så jag känner inget större behov av att skriva av mig >.< När det blir så får man en liten slags "out of body experience", som om alla andra vet bättre än en själv vad man gör, eller att alla andra vet när man själv inte vet, på nåt vis. Svårt att förklara, men ni kanske fattar?

En rolig sak som ska hända är att nästa helg drar jag, Louise och Maria till stockholm :D How great?! Ska bli så jäkla kul!
Men ni kommer säkert att få läsa mer om det då det faktiskt händer ;) Tänkte bara låta er veta :)

Nu ska jag nog få tummen ur handen (eller inte) och göra något, caio.

Kommentarer
Postat av: louise

det kommer att bli totaly awesome :D<3

2009-04-17 @ 17:19:19
URL: http://chewii.blogg.se/
Postat av: maria

Du har fixat fram en snygg design nu ;) Jaa vi kommer ha de as bra i stockholm:)

2009-04-18 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0