Den rosa torsdagen

Spelar Metrostation på hög volym och kikar bloggar =) Älskar deras sound! Såklart när man läser andras så blir man sugen på att blogga själv så det är det jag gör ;) Idag är det ju skärtorsdag hörrni! :D = Godis imorrn! me lajkii
Hittade en sötbild på maria med ett litet ägg ;D

Ett sådant vill jag gärna ha ^.^

Idag var en riktigt slappdag, gjorde inget, suddade lite bord och lyssnade på när förraårets sötgrabbar spelade på "konsert" :]


Jagvet, bildkvalitén suger, men deal with it ;)

Nu måste jag fortsätta packa inför ingenmanslandet. Hinner jag inte blogga mer så hörs vi på tisdag huh?

Kommentarer
Postat av: maria

du kunde inte ha tagit en fulare bild elrXDhahah

2009-04-09 @ 23:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0