Woho people, I´m alive!

Faktiskt, jag lever trots allt :O ;) Det har hänt så galet mycket under de senaste två/en veckorna att jag inte orkar berätta allt x) Men, jag kan ju säga det viktigaste; Vi har flyttat till lägenheten = asbra, det är inte långt nån stans ;D
Jag fyllde år! Femton faktiskt :D:D:D:D Tog moppekort och festade loss i helgen ;D Skitkul!
Men det viktigste för er kanske; Jag har inget internet på ca. TRE VECKOR!!! hemsk tanke va? suck..
Ni kanske märker att min blogg-vana (hur jag skriver) har blivit myyycket sämre på bara den tiden som jag inte har skrivit, logiik i kubik huh? snyft.

pussiallfalltrallalllall

Kommentarer
Postat av: maria

jaaa du har skrivit ett nytt inlägg<33333

2008-09-08 @ 15:44:23
URL: http://maryaliiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0