Onsdag :)

Hej igen :) Ska försöka att bättra på det svenska språket lite den här gången ;)

Sammanfattning av dagen, (för er som orkar ;)) :
Jag och L kom faktiskt i tid till plugget idag :O ;) Bra jobbat tycker jag. Mjukstartade med mentorstid, jag hade en så sjukt bra bok som jag inte kudne släppa så jag var inte riktigt..närvarande ;D Sedan kom veckans bästa ämne, nämligen...tudumdudum, bild! Vi skulle ta en "tittruta" av en målning och inte måla det uppenbara, utan mellanbilderna liksom. virrigt värre, jag vet x) . Sen körde det igång med dubbeltimme i No = döden, helt ärligt, No är ett ämne jag verkligen inte orkar med halv tio på morgonen.. Efter lunch hade vi ett litet flumpass med svenska innan vi slutade tidigt vid två :o :)

På väg hem kom jag med den übersmarta idén att vi skulle hälsa på sjuka S *jag skämtade* men L svängde runt i rondellen och så åkte vi upp till honom för att hålla honom lite sällskap :p Drog hem vid fem tror jag för att äta, och sen tog jag en liten sväng till bibblan för att låna deras internet lite, där jag nu sitter =)
Får se om jag orkar lägga upp några fler inlägg här ikväll, datan här är somsagt lite egen :p

Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: louise

Vi är så duktiga på att passa tider såå:)

2008-09-10 @ 18:43:10
URL: http://permanentmonday.blogg.se/
Postat av: Mira

haha, du är medveten om att vi faktiskt hade No efter lunch också, och slutade tio i tre xD <3 ;)

2008-09-10 @ 20:32:12
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0