Godmorgon Sverige :)

Sovit gott? Själv har jag sovit som stenad i tio timmar. Tror faktsikt att jag somnade nån minut hemma hos S också x)

Gårdagen var i vilket fall väldigt mysig :) Under dagen skulle jag ju somsagt plugga, men det slutade med att jag målade nån timma, innan jag hängde med gänget ner till Wiran och fikade :] När jag väl kom hem några timmar senare så försökte jag faktsikt plugga men det gick inte heller så bra ;D Fast efter middan kom L hit så vi pluggade tillsammans, hon var lika efter som jag är. <3 Fast vi fick inte ro att plugga så länge, alla började ringa och ville att vi skulle med till S, vilket iof. var väldigt gulligt men-å-så-störande när vi var mitt i ett "plugg-flow" haha. I vilket fall masade vi oss dit vid niotiden. Skulle se nån skräckis, "mirrors" men den var...äcklig. så vi sket i det och hittade på lite annat ist. :D

Så, det var var jag gjorde igår, vad gjorde du själv?=)


Visst har jag en ganska fin utsikt från mitt fönster? :) Solnedgång.

Kommentarer
Postat av: louise

fiin bild:)

Jooru jag gjorde väl ungefär samma sak som dig ogår ;P

2008-09-28 @ 11:14:09
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0