Söndag, vintertid

Hej alla trevliga lov-människor ;p

Har fått låna B´s laptop så nu har jag chansen att updatera lite :D
Ush
vad jag saknar folket! Även fast det är jättekul att vara här och få träffa släkten och så, så har jag saknaaad i magen :( Aja.. I torsdags var vi på begravning då jag skulle sjunga, gick ganska bra men jag var sjukt skakis, stod och darrade och skakade i hela kroppen under tiden, fast det kanske inte var så konstigt med tanke på oständigheterna. :p
Sedan så hade vi en dag då vi bara tog det lugnt, så vi passade på och tog en sväng in till stan och fikade på wedan med deras urgoda shwartswald, fick världens snyggaste kappa av päronen btw! <3 Så nu är jag skyddad mot alla kalla vintervindar ;)
Igår var vi på 60års fest, fast jag gick tidigt med lille O, barnvakt minsann :) ganska bra tror jag, lät på de andra som om det inte hade varit särskilt kul för mig där ändå :)
Idag åkte resten av familjen hem, men jag stannar :) på tisdag så ska man ju träffa S :D Imorgon blir det nog plugg tyvvär :/

åhåå, tur att jag kommer hem om bara fem dagar för jag saknar vissa personer väldigt mkt. <3

pussochkramskumbanan

Kommentarer
Postat av: louise

saknarej<3 faan att du ska vara borta så himlans länge!

2008-10-27 @ 17:26:26
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0