Yesterday, all my troubles seemed so far away

Nu har nog snön kommit för att stanna. (bara så att ni vet liksom ;) ) Så, gårdagen då, Gick väl så där på dm:et, förlorade mot aggro-tjejen, vi kan kalla henne butter ;). Vilket sög. Fast hon grinade ändå (wtf ;o ) Aja, sen drog jag och E hem till henne och åt lunch innan vi drog vidare i slasket hem till moi. Ringde till L och sa åt henne att komma över också. Efter middan så skulle vi upp till S men tog en avstickare till J först. :) Vi var inte önskade nånstans kan jag säga. :P De hade  (som de småpojkar de är) stuckit ut nånstans innan vi skulle komma. Meen eftersom att dom inte precis är tysta av sig så höre vi dem på långt håll. När vi kom närmare hade chicken stuckit, fast de andra väntade ;) Sen tog det inte lång stund innan ett regelrätt snöbollskrig bröt ut. JAg tror att vi var ute nästan tre timmar ;o ;D Alla blev nog mulade minst en gång var. Efter ytterligare några timmar var Jag + L säkert hemma och nerkrupna under duntäcket, nattinatti.

Wohoo, så intressant x) Snöbollskriget var kul iaf. ;)

Nu, åter till plugget.


Kommentarer
Postat av: L

det var kul med snöbollskrig, men fick en rejäl förkyldning som payback på det ;P

skönt att allt är löst igen=)

2008-11-17 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0