Heminredarn tar en paus

Puhi, Paus snälla.

Tänkte ha en lugn kväll men efter middan fick jag världens energi och började fixa på rummet :D Har satt upp hyllor, tavlor, släpat in några fler möbler m.m Men åh så skönt det känns att det faktiskt börjar likna ett rum som man faktiskt kan bo i efter flytten. Kankse att man orkar vara hemma lite mer nudå när man faktiskt trivs.? Well´see.

Har också lyckats få två läxor gjorda, = najs :D Men, det finns alltid alltid ett men *suuuuuck!* när jag rensade runt lite här på rummet då, så hittade jag ännu en, som ä till ett prov, såatt, nu blir det väl lite plugga då. Om jag orkar ;)

Najtis

Kommentarer
Postat av: L

Naajs, då måste jag få komma och kolla in ditt rum=) Hoppas att jag orkar att pallra mig till skolan imorn bara.

2008-11-17 @ 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0