Tråkiga nyheter

Hemma igen efter en härlig dag på stranden :) Hade dock lite svårt att ha riktigt kul, när jag tänkte på att det var sista gången vi sågs på nästan hela sommarlovet, så på slutet blev jag riktigt depp och satte mig och läste, funkar alltid. Var ett ganska litet gäng idag (tyckte iaf. jag) bara 5-7 stycken. Fick skjuts hem med snela M, det är helt ärligt förtvivlat att jag nu inte kommer att träffa dem på nästan hela sommarlovet förutom några tillfällen då och då :,(

Sen så är det en annan sak, jag kommer inte ha möjlighet att blogga lika mycket när vi är i stugan eftersom att jag då inte har tillgång till varken internet eller dator, så de enda gånger jag kommer kunna göra det är när vi åker in till "byns" bibliotek. Snyft där också alltså. :(

Ush vilket deppigt inlägg det här blev, jag är ju egentligen inte en deppig person. Det känns bara så tråkigt att inte få träffa dem. Får skriva ett lite roligare inlägg sen när jag ryckt upp mig lite :p

<3


Kommentarer
Postat av: MIra

Kommer sakna dig <3



men då blir det ju ännu roligare när vi ses igen sen :D

2008-06-18 @ 18:37:00
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0