Måndag

Hej bloggen :)

Tillbaka över natten från släkten, har haft jättekul och så, men det är endå skönt att vara hemma.
Imorgon bär det av till stugan för de där fruktade veckorna jag berättade om tidigare, ingeeeen updaaaaate, b..u..u..u..u!
Fast det är klart, jag kommer ju att försöka blogga så mycket jag kan endå men räkna inte med der :p
Under veckorna i stugan kommer det inte stå still sprecis, även fast kompis S inte ska vara där sorg, hon har alltid varit där varenda sommar med oss sen vi var...mini! Släkt och vänner kommer att byta av varandra med bara någon dags mellanrum, så så mycket lugn och ro kommer det nog inte att bli. Men jag ska försöka jobba så mycket jag kan på brännan endå ;D

Varför är det så att när det väl händer något man vill minnas så har man sldrig en kamera i närheten. Visst, man har ju mobilen, men hur bra är den på en skala? Min ligger inte högt på den isåfall, inte har jag någon usb sladd till den heller :/ Fick värsta vill-ha suget för en stund sedan till alla slags bra mobiler och kameror, födelsedag snart någon?

Imorgon blir det återseende med L &M, gud, så fort jag inte har träffat dem på nån dag saknar jag dem värsta mycket och nu har vi varit ifrån varann skitlänge! Mami och Papi kan ju bara glömma att jag ska hjälpa till med städningen inför visningen imorrn (det är därför som vi är hemma), här är det quality time med vännerna som gäller ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0