jag ska flytta!

Det gick ganska så fort, att rycka upp mig alltså ;)
Men vill ni veta en glad nyhet?! Jag ska flytta! Inte till någon annan stad utan till en lägenhet (vi bor i villa nu) som ligger ganska så centralt. Det ska bli jättekul men ganska så läskigt också. Egentligen borde jag väl ha vant mig vid det här laget, vad är det, femte gången jag flyttar kanske? Men då har det varit en helt annan sak, vi har flyttat från stad och vänner till något helt nytt, nu blir det som tur är bara en ny lägenhet (haha vad kul man kan vara ;D ) Jag tror att det kanske är för att jag inte precis har de bästa erfarenheter från att flytta som jag tycker att det är läskigt. Förhoppningsvis så tar den här flytten udden av de "dåliga".

Redan den första september får vi tillträde till den, så det är snabba affärer som gäller här ;) Redan igår var det en tjej här och fotade inför det att vi ska lägga ut det på nätet. läskiiiigt, att helt okända människor ska kunna kolla in i mitt hus, aaa! Så bara så att ni vet så kommer ni som läser det här att höra ganska så mycket om den kommande flytten :) Ni kanske tillochmed har lite tips på vad man ska göra inför en flytt, typ packa smart, vad man ska tänka på och så?! Skulle verkligen uppskattas :)



MVH Flyttfågeln <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0