Hej bloggen

Är hemma nu igen (fast jag sa att jag skulle vara borta i princip hela sommarn ;) ) Fast jag åker på torsdag igen så det blir bara en snabbis.
Vännen L hängde med hem efter att hon+familj varit och firat midsommer med oss i stugan. Skithärligt btw. säger bara irländsk julafton ;)

Eftersom att vädret var....dåligt. idag så drog vi på stan istället för bechen som det var tänkt. Blev en riktigt lyckad shoppingtur, hittade ett par skitfina skor och en kjol m.m. L hittade ett linne trorja. Kan försöka lägga in nån bild senare. Träffade även S som vi tog en fika med, eller cola i hans fall.

see ya later, alligator
in a while, crocodile ;D

btw, mina naglar är karamellrosa nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0