Tisdag, tror jag

Jag vet inte riktigt hur det är med er men själv så tappar jag alla tidsbegrepp när det är sommarlov, vet knappt vilken dag det är x)^ Dagen har tillbringats med vännerna <3, även om det inte blev en så lång stund. Sista visningen av huset är ju nämligen idag. Så just nu sitter jag på en av bibblans sega datorer och försöker blogga medans jag väntar på att huset ska bli tomt så att vi kan packa ihop det sista och sedan dra till ingenmansland :) Kom på en sak som jag har glömt att berätta trorjag, men i fredags var jag, småmostrarna (kanske inte så små ;P) och mami på premiären av SATC. Filmen var riktigt bra! Rekomenderar den starkt, riktigt feel-good film :] Jättemysigt hade vi också, även fast M&I försökte göda mig, haha ;D Nu tror jag att min tid är slut, hoppas att jag hinner publicera det så att det inte försvinner x) Puss på er! <3 --------------------------------------------------- Haha, jag hann inte utan allt försvann X) Men som tur var var bibliotekarien snäll nog att låta mig sitta lite till :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0