Koka saft och ont i halsen

Haha, ni kommer aldrig att ana vad jag har gjort! :D Eller joo, kanske på rubriken ;) I söndags när vi var hemma hos farmor och farfar fick jag en väldans lust att göra rabarberpaj (fråga mig inte varför) När jag sedan gick och plockade rabarberna så såg jag att de hade hur många som helst! Så jag frågade om jag kunde få ta med mig några hem, vilket jag såklart fick. När vi sedan kom hem till mormor och B (jag sa ju att vi hade träffat hela tjocka släkten x) ) Så bara ville jag göra rabarbersaft! Sagt och gjort, jag kokade mig runt en liter saft, och det blev hur gott som helst :D På kvällen sedan luktade hela jag rabarber ;D



Igår morse när jag vaknade så hade jag grymt ont i halsen, inte så att jag hostar utan det gjorde bara ont helt enkelt. Hoppas att det inte är någon sån där sommarförkylning, dom ska väl vara sega? Iallfall, Imorse så hade jag fortfarande lika ont, så jag kokade upp vatten och hällde i en skvätt rabarbersaft, så nu sitter jag här med en kopp som luktar sommar :) Hoppas att det hjälper bara.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0