You know you missed me

Woho gott folk, I´m back in business! Ni har säkert saknat mig något så enormt mycket, så grattis!

Har som många andra i the gang tillbringat helgen i stockholm :D (hur srot är sannorlikheten att vi åkte alla tre av olika anledningar samma helg lixom?! ;) ) Kan ju dra helgen i korta drag, för aldrig i livet att jag orkar (som vissa *hrrm frida*) skriva detaljer och sånt ;)
Lillebror skulle spela cup och vi andra skulle sitta barnvakt..typ. Men redan på ner resan höll jag på att få något psyk-bryt, tänk er 6 timmar i en liiiiiiiten bil med min familj. just det. i-n-t-e k-u-l . Menmen, vi kom ju fram tillslut, efter endast några små utbrott :)
Lördagen spenderades på drottninggatan m.m. Hadlade dock inte = besviken! Menmen det kommer ju fler tillfällen ;) På kvällen såg vi på mammamia :D <3 moha. Söndagen åkte vi till Vincetns (vänner) boostade självförtroendet liite, småtjejorna tycker att man är underbar :] hihi, sen så åkte vi hem. Klart slut. ;D

Mera sedan, kan ju inte svika fansen :] <3
(btw. appropå galna fans, såg ni idol i fredags? Johans lilla beundrarinna xD )

Kommentarer
Postat av: Louise

I know u missed me to :)

2008-12-01 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0