Juldagen är en röd dag

Heey! Jag behöver kanske inte förklara anledningen till den dåliga updaten eller? ;)
Här i lägenheten har vi iallafall firat en minst sagt ovanlig jul. Vi har nog lyckats spräcka alla våra vanliga traditioner på bara någon dag! Hehe, jaja fick ganksa få, men bra julklappar =) <3

Preciiiiis som alla andra så har jag inte haft sådär överdrivet med julkänslor, inte som när man var liten. Och vet ni vad, det kanske är det det beror på! Att man växer upp och lite av magin försvinner. Visserligen ser man lika barnsligt framemot paketöppningen och risalamaltan (för min del ;] ) Men lite av det här "skimmret" håller kanske på att försvinna? Nu förtiden är bland de saker jag ser mest framemot är sovmorgonen och ledigheten (haha, jag är en tant!) Fast än är det inte helt borta, I will fight for the christmas "thingy!!" ;D <3

På julaftonsmorgonen (vi har en tradition i vår familj att vi har en liten "skattjakt" efter ett paket som vi får öppna på morgonen, resten öppnar vi efter middagen) Så fick vi, hålla andan nu gott folk ;), ett WII =D Hihi, så ni kan ju gissa vad vi gjorde restan av dan, med avbrott för mat och paket m.m. ;D Nu har jag idag hållit på att försöka få lite tid vid tv:n själv så att jag kan träna upp min gubbe (mohaha) men resten av snorungarna till syskon är minst lika tävlingsinriktade :/ ;P

Är nu inne på min tredje portion risalamalta för dagen och funderar på om jag orkar masa mig ut i köket för att hämta en till? Hmm... ;D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0