Update

- Flätan har löst upp sig, är nu mest en massa hårtestar och en snodd
- Siri har ännu inte hunnit försötöra några fler krukor. Konstaterat är dock att vi ska skala av de nedersta grenarna på granen så att hon inte kommer åt kulorna.
- Mitt rum är...ostädat
- Jag har tråååkigt, såpass att jag tillochmed klarade ut "bubble shooter"
- Jag har bara en skiva kvar av OC
- Imorgon kväll ska jag sitta barnvakt, jihoo
- Jag har bara köpt hälften av alla julklappar menhar konstigt nog ingen äckel-panik
- Jullovet startar om två, jag upprepar, TVÅ dagar
- Julafton är om 7 dagar
- Utomlansresan sker om 14 dagar
- Jag skulle behöva gå med ett lass böcker till bibblan
- Mest troligt är att jag ska med på Umeå cupen, yey!
- Ni börjar nog bli less på det här nu så jag ska sluta
- Juste! Ni är urusla på att kommentera :]

Det var nog all uppdatering det trorjag :)


Kommentarer
Postat av: Mira

kärlek på din uppdatering, och kärlek på bubble shooter<3 <3

det är lungt det mest sociala spel jag vet (A) xD asg

2008-12-17 @ 20:44:09
URL: http://mynolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bubble shooter ;P

Jag ska också till Umeå :D :D

2008-12-17 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0