Tredje advent

Hej :D

Åh, hörrni, nu har jag tankat jul-känslor så att det bara ryker om det! Igår var Jag, Maria och Miranda i Birsta och handlade julklappar. Åkte dit vid elva tiden och kom hem vid sju/halvsju, en heldag alltså :D I början tog vi det lugnt, nästan lite för lugnt för i slutet sprang jag runt i hela köpcentret som en kattunge på piller ;) Allt för att hitta de prefekta julklapparna :] Får se om tio dagar (OMG det är ju bara tio dagar kvar! :o ) om jag lyckades :D Har nu bara några kvar att inhandla :)

När jag kom hem och var redo att gå till ica och handla hade de tyvvär hunnit stänga. Fick lite smått panik då vi endast hade makaroner hemma, men det löste sig medhjälp av ok ;D Tog sparken och "hämtade" upp Miranda,Lollo och Elsa, sen drog vi hem till mig och hade filmmaraton m.m. :D<3

Idag så skulle vi vara uppe på Murberget till klockan halvtolv då kören skulle gå runt på julmarknaden och sjunga carols. Det var askul :D <3 (haha men det hade ni kanske redan listat ut att jag skulle tycka ;)?) Dock att miranda vekar ha blivit lungsjuk? Men iallafall, julkänsla x 1000 :D Innan vi skulle promenera hem köpte vi lite knark, 50öres kolor som vi mumsade på :]

Kom hem för några minuter sedan och har fuxat lite här hemma, (märkligt vad man kan stöka ner på två dar:P) Sitter nu och lyssnar på broken strings och bara..njuter :D



Kommentarer
Postat av: Mira

myshelg : )

2008-12-14 @ 18:22:43
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0