Tonight + lite annat crap

Tonight, finally, så får man träffa lite vänner! :D Det känns som om jag har levt i exil de här dagarna, visserligen en välbehövlig paus men nu börjar jag känna av hur mycket jag faktiskt saknar de där typerna ;] Movienight på shemat.
Av mostrarna fick jag bla. en rolig *hosthost* bok och oljefärger m. block så nu kanske jag kan börja ta tag i målandet igan?! :D Men då måste jag nog köpa mig några nya och fräsha penslar, de vi har nu är så totalt avtändande så det finss inte. Skabbiga penselstrån och avskavda skaft :/ :P
Längtar till nyår då jag äntligen ska få använda mina nya inköp :D Ska bli askul där mittute i ingenstans ;D Har änsålänge inegn koll på vilka som kommer men jag L och C är ju garanterade så vi lär ju inte ha tråkigt precis ;)
Hihi, appropå ingenting så har jag lyckats träna upp min wii-gubbes skills idag. Lyckades tillochmed slå brorsan i baseball. Då är man skillad ;)

Pussochkramskumbanan  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0