So sick, darling

Godmorgon :) Som ni kanske märker är jag hemma, (nej vi slutar inte innan 2 ;P ) Vaknade imorse och hade ont i hela kroppen, inte kul. Menmen jag fick ju stanna hemma iaf. :) Har legat i sängen unde duntänket och kollat igenom 2 skivor :] Btw, till alla er som är allergiska mot dun, jag lider med er [Btw, hur funkar det, blir man förkyl, får utslag eller vad?] Finns inget gosigare än att kura ner sig under ett duntäcke med lite choklad och en film :)

Hur skönt det än är så har jag dock liiite tråkigt, tränar på att göra inbakadfläta på migsjälv - det går inte så bra ;)



En bra sak är ju att jag hinner tänka efter lite :) Både på lite tyngre grejer och saker som julklappar. Är det förresten bara jag om gillar mer att ge bort julklappar än att få dom? Hade jag kunnat hade jag gett bort en massa klappar till alla jag känner :] Meeen, budgeten håller nog knappast för det ;)


Kommentarer
Postat av: saaara

jag är också förkyld snörvel det är tråkigt att vara sjuk precis innan ett lov, för då får man inte den rätta lovkänslan! puss

2008-12-18 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0