Sjuk sjukare sjukast

Jaha, så var man hemma idag igen då, sjukt tråkigt :/ Hade väldigt gärna velat gå på skolan idag då det är vår sista riktiga dag innan lovet och sådär, elr riktigt "riktigt" är den väl inte, även idag skulle det hända en massa kul :) Och då hade jag dessutom kunnat gjort sv-provet som jag missade igår på utvecklingtiden. Menmen, nu sa mp ifrån (hehe ganska förståerligt då jag knappt kunda prata, men trots det så mår jag bättre.) Vem vet hur det bli med barnvaktandet ikväll nu då? :/ Jaja, det fixar väl sig på nåt sätt. Vad gör ni idag då, ni lyckostar som är friska?

Och spänningen med hur jag lär mig göra en inbakad fortsätter: De jag gjorde idag såg avgjort bättre ut än den igår, den jag för tillfället har i har suttit ett bra tag ;D

Som ni ser har jag uuuuurkul! Vem behöver nöjen, kompisar, skolan, träning och sånt när man kan städa rummet, hosta ur sig halsen och dra runt här hemma? Just det inte jag iallafall. Vad är väl en bal på slottet?`! Sorg är dock att jag har sett ut hela säsong 4 OC nu.

Lär ju updatera lite mer under dagen då jag inte har mkt. bättre för mig :]  ♥

Justja! Såg The other Bolyen girl igår, den var faktiskt sevärd om man nu har samma film-smak som mig ;)

Kommentarer
Postat av: Mira

Känns som du har haft lite tråkigt ;)

Hoppas du blir frisk! :D

<3

2008-12-18 @ 18:14:26
URL: http://mynolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0