Se upp i backen

Godmorgon!

Blev en lyckad kväll igår, var med alla hemma hos S. Kände oss ganksa rastlösa efter ett tag när jag ägt ut L på nåt spar-du-är-död spel som han hade *mohahhaha* Så då kom jag på den geniala idén att vi kunde åka pulka :D Hehe, de flesa var på så majoriteten vann :] Så beväpnade med en trasig pulka, en livsfarlig snowracer och två stjärtlappar gav vi odd av mot Backen! Där tillbringades ca. en timma med att pulsa upp och ner och bli allmänt blöt, men kul var det! :D När vi kom in var alla så trötta och varma/kalla att vi slängde oss där vi landade och satt på en film =) Myste på där till inatt nån gång då jag gick hem i det vackra vinterlandskapet :]

caio ♥

Kommentarer
Postat av: friday

blää, jag ville ju också vara med=(

2008-12-06 @ 11:49:37
URL: http://friiiiday.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0