Julbak och sånt som hör till :]

Så, nu har jag äntligen tid att blogga lite :)

Sov riktigt länge imorse och blev väckt av Mamsen med frukost på säng <3 Låg och drog mig länge i den sköna sängvärmen innan jag steg upp. Hann fixa lite med min minnesbok också. Vid halv två kanske (?, haha nu märker man att det är lov, har redan tappat tidsbegreppen ;D ) kom Louise förbi och vi gick en sväng på bibblan och lämnade igen en hög med böcker samt lånade lite fler ;) Vi hälsade på S en kortis också, han har öroninflammation stackarn :/ Iallafall, efter det gick vi hem och åt av mammas nybakade lussebullar :)

När köket sedan var uttömt var det dags för oss att ta över det med vårt julgodisbak och julfestplaner :D Vi lyckades baka 3 olika sorters godis (betänk att vi bara var två och att vi aldrig gjort detta själv förut x) ) Knäck x 4, strykande åtgång ocg bountys. Knäcken blev asbra ;]

Louise drog nyss och nu ska jag kika lite på nätet tror jag innan planerna för ikväll drar igång. Dagen hittills har varit urmysig iallafall.<3

btw, är ni med på L´s och min kamp om att få sevenska folekt att svära mindre? Här är några förslag på vad man kan säga istället (;D):
"åh, knäckformar också"
"men vad julgran"
"smörpapper!"

hihi, möjligheterna är oändliga! Lagom till jul också ;)

God jul i förtid gottfolk ;]

btw2, Pappa har tagit in julgranen nu. den når upp till taket, alltså har den en höjd på 3.60. Det är den största gran vi nånsin haft. puss


Kommentarer
Postat av: maria

Tihi :P japps fick pengarna direkt hah=) ÅÅ ja älskar att få kommentarar måste börja skriva mera kommmentarer också<333 pussis vill också ha en sådan stor gran som du har<333 tihi du förtjänar också dina underbart braa betyg gumman<333 längtar tills ja kommer hem ( i alla fall lite hah, vill ju inte länma mitt älskade åree<333) haha

2008-12-20 @ 18:40:24
URL: http://maryaliiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0